Torsdag 21 september

Ungarna somnade på en sekund. Teo sover bara 10 minuter på dagis så hans humör är inte o leka med. Han bröt ihop när han missade bollen när dem spelade fotboll efter middagen🙈😂


Mats for när vi hade lagt ungarna. Jag hann ta mig en dusch o bädda rent i våran säng. Det är väl de enda jag åstadkommit med idag😂 följde med Mats till Luleå för att köpa plåt till stugan o jag blev så yr o illamående så dem affärerna jag skulle in på skippade vi o for hem istället.

Måste ta o beställa badkläder åt mig o ungarna också. 

En liten ångest börja infinna sig, på måndag börjar jag jobba. O de är inte själva jobbandet som är jobbigt utan de är just de jobb jag har. Sitter på AMS varje dag o kollar jobb. Men får ta tag i de mer efter Thailand 😃

Ska ta o göra klart allt o sen gå o sova. Blev inte mycke sömn inatt då Teo inte tänkte sova i sitt rum. När han låg i våran säng så låg han o sparkade Mats i ryggen o skrattade o drog mig i håret. Halv två var jag less o bar in han till sin säng o då la han sig o sov😅

Kommentera här: