Torsdag 2 november

Jag o ungarna har bara varit inne o donat på idag. Ungarna har blivit klippt också🙄😂 alltså att klippa en treåring som har mer myror i brallan än djävulen själv😂 den lilla skrek som att han höll på att dö😅 ojämnt blev de men nu har dem kort hår så dem slipper svettas ihjäl i Thailand.

Har suttit i telefonen en hel del också idag😔 sjukvården o socialamyndigheter har tusen lagar men lagarna gäller aldrig för dem man vill ha hjälp för 😰 

Mats är i stugan o Leo är såååå otålig o less på att stugan aldrig blir klar. Han vill dit men ändå inte. Han vill dit o köra skoter o fyrhjuling men han är less på att bygga hela tiden. Han vill få fixa till sitt rum där upp istället.

Jag fick mina bokstavstavlor igår👏🏻 (null)

Så de har jag pysslat med ikväll när ungarna lagt sig o jag pratat klart i telefonen.

Nu ser jag syrror o har just klämt i mig en semla🙄😅

Kommentera här: