Tisdag 28 november

Idag har vi haft en lugn dag. Vi lekte här inne innan vi gick o sa hej till hästar, höns o ankor. Jag lovade mig själv innan att inte bete mig som en litet barn o få panik av fåglarna. Men jag tycker varenda jävla fågel borde dö. Så äckliga djur😰😱😂
Lillebror som älskar alla djur var lyrisk😍
Påtal om vårt husdjur, ödlan😅 hen är kvar o sprang just förbi på väggen. Han har inte tänkt he sig ut. I förrgår när vi såg film sprang en kackerlacka förbi😖 jag skrek o ställde mig på en stol o den sprang under soffan. Så vi fick dra fram soffan o min hjälte dödade den❤️
Idag såg vi en skit stor tusenfoting o Teo blev lyrisk haha😃

I morgon ska de tydligen regna rätt mycke så de blir en inne dag om vi inte hittar nå att göra här i Kamala. På torsdag blir de patong😃

Vi ringde vår chaffis så vi fick fara o handla o jag hittade en tårta😃👏🏻
(null)
 
Ni vet när man är såååå jävla sugen på den att man vill skippa lunchen men vi hade sagt att vi skulle ta den till mellis. Tror ni jag blir besviken när jag ska skära den😡😤
En snustorr jävla chokladkaka var de😖
Just då blev jag som ett tjurigt barn o lovade ungarna att så fort vi kommer hem till Sverige ska jag baka oss en riktig jävla tårta men sjukt mycke socker o grädde😂
Har köpt mig lite godis till ikväll 😅🙄

Försöker leta upp nån bra frisör då jag vill klippa bort allt jävla hår. Får se om jag hittar nån med bra recensioner.

Ska hämta godiset nu o vänta på att mats är klar med de han gör på datorn så vi kan se ett avsnitt av the walking dead. Vi prövade o se två avsnitt av the strangers thing igår men de var inge vi fastnade för.
Sen blir de sängen då ungarna tyckte vi skulle kliva upp sex idag o mats var ute o sprang så de var bara o he sig upp😤

Kommentera här: