Onsdag 29 november

(null)

Vår kompis ödla kom fram igår kväll. Hen bor bakom klockan o kommer fram när ungarna lagt sig😂 en ny kackerlacka hade flyttat in på toan i morse så mats fick döda en till😅

Regn o grått idag också och i morgon. Men då ska vi ju in till patong.

Vi gick o fikade bullar idag o jag tände en rökelse som man gör här för att hedra människor❤️ varit en lång dag o Leo har frågat några gånger vad jag tänker på. När jag sa att jag tänkte på mamma så sa han att de är ju faktiskt inget att vara ledsen över då man kan prata o träffa henne när man vill❤️ i Leos värld är inget omöjligt❤️ han frågade om gammelmormor var med mamma. När jag sa att de var nog tillsammans så tyckte han att då är ju allt bra.

När ungarna lagt sig ska vi pröva nå nya sötpotatis chips som vi köpt o se bron som vi börja se igår. 

Ny dag i morgon o nya möjligheter👍🏻 



Kommentera här: