Torsdagskväll

Ungarna somnade som vanligt på ett kick. Jag har dekorerat kakan vi bakat idag. Den ska avnjutas i stugan i morgon.

Jag älskar verkligen o diskutera och när människor tror o tycker att de dem säger är de enda rätta kan jag inte låta bli att bli lite barnslig o ifrågasätta o förlöjliga dem. Denna gång handlade de om att barn som aldrig gör nå hemma kommer bli idioter. Att barn ska lära sig från de dem börja gå att dem måste göra saker för att få kläder, godis med mera. Barnen måste städa huset o göra saker för att vi vuxna jobbar. 
Man skaffar för fan inte barn för att få hemhjälp. Det finns de specifika yrken för.

Jag gjorde aldrig nå hemma. Jag fick allt serverat. Ibland gjorde även mamma o pappa mina läxor. Jag fick ändå dem grejerna som jag ville ha. Jag gick ändå ut med bra betyg från gymnasiet. Jag fick jobb som 17 åring köpte hus som 20 åring. Jag har ett städat hem. Barnen har aldrig trasiga eller skitiga kläder. Jag har en sjukt bra inkomst fast jag bara jobbar 50% 
Så jag var tvungen att jävlas lite o en kvinna blev helt galen. Då kom helt plötsligt Gud in i bilden o när jag skrev att svenska kyrkan är jag inte med i för dem vill ha för mycke pengar av mig o dem städar då fan inte åt mig. Då blev de livat.

Jaja då har jag ju haft nå o göra ikväll 😂 ska ta o packa de sista nu o sen ska jag lägga mig. Har inte riktigt kommit in i den svenska tiden än😂 så för mig är de mitt i natten o jag är sjukt trött 😂
1 Mia:

skriven

Wahaha 😂😂😂

Kommentera här: