onsdag 27 april

10 dagar tills lillebror är beräknad. Jag har sån sjuk hosta o snoret sprutar. Jag var så trött inatt när jag hostade o skulle sätta mig så jag föll bara åt Mats håll. Mats skulle stryka mig på ryggen men han ryckte snabbt bort handen. Haha jag svettas som en gris. Lyckades somna vid halv fyra o när Mats klev upp var jag "pigg" 🙍🏼🔫 Leo sov till 06.40.
 
vi gick till dagis även fast de regnade lite. Men jag ångrar mig just nu så sjukt mycke. Nu spöregnar de o blåser som fan. Får ringa en taxi som kommer o skjutsar mig 600 meter o sen tillbaka 😂
 
I morgon har vi utvecklingssamtal på dagis. Ska bli roligt o höra hur de går o så. Dem senaste två veckorna så sprutar de ord ur munnen på Leo. Han frågar om allt o upprepar allt man säger. Han älskar att stå på sin pall med oss i köket o hjälpa med maten. 
 
 
Varje dag hoppas jag bara att denna bebis vill komma ut. Är riktigt less och jag är glad att de är sista gången jag ska vara gravid. Mats ville spela in de när jag sa de. Kan inte förstå hur nån kan vilja gå igenom de här typ tio gånger. Två små huliganer kommer räcka gott o väl. 

Kommentera här: