Torsdag 31 december

Så var årets sista dag här. Leo gav oss sovmorgon till halv nio 😃👍🏻
 
när vi klev upp så gjorde jag efterrätten. Créme brulée o sen gjorde jag hallonsorbet. Får se hur de blir 😜
 
leo hjälpte till men sen var han tvungen att gå in sina nya skor så han han hade inte tid med mig. 
Han sover nu igen o jag ska börja skala potatisen till gratängen o sen fixa förrätten också. Sen vid halv fem ska vi in till stan för dem skjuter raketer klockan fem på kvarnängen. 
 
Sa till Leo på morgonen att i morgon är de nytt år, året då vi blir fyra. Han kollade med stora ögon på mig när jag sa att då kommer bebisen. Han sprang till kylen där vi hängt upp ultraljudsbilderna o sen kom han o kramade magen. Vi skrattade o sa att om fyra månader är du inte själv så du får ta o njuta av tiden att du har två slavar sen har du bara en o ibland får du klara dig lite själv. Han nickade o sa bok o mjel (mjölk) haha ja men då klarar han sig ju bara han får de. Hahahaha
 
Nu ska jag vara lite trevlig med Mats o Oscar.
 
 

Kommentera här: