Onsdag 19 mars

Dagen började med massa samtal. Var till läkaren med ryggen. Och han konstaterade att jag hade inflammation i axlarna och var riktigt svullen i svanken också. Så de blev en sjukskrivning. Han var riktigt förstående för att vara en manlig läkare. Så nu är jag sjukskriven till vecka 16 då jag tänkt ta ut semestern i väntan på den lilla.
Nu blir de att vila rygg o axlar så man är någorlunda bra tills den lilla ska ut.
Fick även veta svaren på proverna o hade förhöjda vita blodkroppar o järnvärdet var lika lågt som vanligt men hade inte blivit lägre som tur är. 

Nu ska vi mysa ner oss i soffan o se tv♡
1 Anonym:

skriven

Men va bra att du blev sjukskriven! Ta nu hand om dig själv och vila, vila, vila :)
Får komma ut och hälsa på dig nån dag. Kram

Svar: Ja ryggen o axlarna behöver vila och även jag. Ja jag är ju hemma hela dagarna så du är välkommen :) hoppas du mår bättre också :) pok
Magdalena - längtan efter bebisen♡

Kommentera här: