Fredag 14 mars

Fredag idag, jobbar 12-20 idag. Längtar till onsdag då jag är ledig :) 
Har trott hela natten att taket ska lyfta från huset. Shit vad de blåser. Känns inte alls skoj att gå till bussen idag. Får hoppas att man orkar stå kvar på benen när vinden tar i. Glömmer aldrig för något år sen när de var storm o massa snö. Tog mig säkert en halv timma att gå från bussen. Haha o emma mötte jag efter vägen o hon trodde jag var nån galning så hon bytte sida. Hade dunjackan o den blåste som upp så försökte hålla i huvan o hade en hand framför ansiktet så jag skulle se nå. Haahha

Hämtade ut paketet från jollyroom igår :) så svårt när man inte vet om de blir en tjej eller kille. Men de jag köpt passar nog in på båda :) ett par från föräldrar gruppen fick sin lilla son i dag :) så spännande :)

Ska ta o göra mig klar för att he mig ut i stormen. Ha en trevlig fredag :)

Kommentera här: