Lördag 28 juni

lördag o de är helg o vi får ha Mats hela dagen :) man hinner lite mer när man är två än när man är själv :)
har sovit skit dåligt i natt. Leo o Mats har däremot sovit som stockar. Där vid två tiden började jag drömma mig bort till en egen stor säng i ett mörkt kallt rum helt själv. Men sen så somnade jag o lille man vaknade halv fyra för mat o blöjbyte. Då hade han sovit från elva. Mats satte sig upp o skulle hjälpa o då sa jag att jag tror jag håller på att bli blind, haha jag var så trött att jag knappt såg nå. Sen sov vi vidare till kvart i åtta. Lilleman hade tydligen varit vaken vid sex o ville ha napp o jag hade kollat upp o dragit täcket över huvudet o somnat om. Bra mamma man är som drar täcket över huvudet. Hahà tur Mats gav han nappen :)
 
vi vi skulle till Luleå idag men de får vi ta i morgon. Kommer en gubbe från Umeå o ska kolla på mercan :) hoppas att han köper den så vi blir av med den. Jag o lilleman tog en promenad ner på Ica o köpte fikabröd så nu sover han igen o jag sitter o njuter i soffan o Mats klipper gräset :) Sen ska vi o äta middag på the bull :) hoppas de är bra mat :) 
 
idag har Leo namnsdag :) 

Kommentera här: