Skit också

Pojkarna sover o jag ligger vaken med huvudvärk. Tur man har mobilen så man kan roa sig med nå.

Lyckan över att Mats fick julledigt idag försvann ganska snabbt. Han måste iväg till stället där han har jour i morgon då ingen lyckats fixa de. De ska vara folk där hela tiden för att få de att funka då de tydligen är miljonbelopp de handlar om. Får dem inte de fixat i morgon så måste han kanske dit lördag osv. Han har jour till juldagen så har han otur kan han måsta vara där under julen. Mats var riktigt besviken o sur ikväll då han menar att första julen med Leo får han aldrig tillbaka men jour har han så de är bara att finna sig i de. Håller verkligen tummarna att de fixar sig i morgon. Jag o Leo har noll planer för i morgon då vi hade tänkt fara o julhandla i Luleå. Så de får bli hemmamys o nån promenad.

Jag o Leo bakade drömmar idag innan Mats kom hem. Och då jag inte hade allt som skulle vara med så fick se bli de jag hade. O de blev supergott 😃



1 Mia:

skriven

Fy va tråkigt att det blev så.. håller tummarna att det löser sig!

Kommentera här: