Leos första jul

Äntligen en kväll hemma i soffan. i tisdags for vi upp till stugan. Vi spelade Bingolotto och åt revbenspjäll o bara myste. 
På julafton så startade vi dagen uppe i stugan med tomtegröt o mys. Och sen for vi ner till Leos farmor o farfar och åt jullunch 😃 efter lunch o paketöppning for vi till Mats mormor och fikade o sen vidare mot bredåker. Där åt vi julmat en gång till och öppnade mer paket. Vi har alla fått super fina julklappar och vi är mycket nöjd över en mysig jul. 
 
Igår for vi till bredåker o lämnade Leo och sen for jag o Mats vidare till Vuollerim för juldansen. Måste ha druckit kallsprit då jag som vanligt tappat rösten. Jag o Mats hade en skit rolig kväll men nå var de väldigt konstigt att vara utan lillbusen. Men had hade superbra i bredåker o har fått all uppmärksamhet han velat ha. När vi kom idag för att hämta han sov han så gott i dannes famn. 
vi for på Max o hämtade med oss mat o for sen hem o lekte med alla julklappar som Leo fått 😃 vi byggde ihop hans bilmatta och har åkt hans polaris. Babblarna o mobiltelefonen han fick var också två favvoriter.
 
han somnade på en sekund ikväll så jag o Mats har bara myst i soffan.
 
i morgon hade vi tänkt fara till luleå. Leo fick massa julklappspengar o vi funderar på att köpa han ett bollhav. 
 
Nu ska vi se tv ett tag o sen blir de att stupa i sängen. Blev ju inte så mycke sömn inatt heller. Men jag får ta o utnyttja min julklapp jag fick av Mats o fara på hotell o spa och shopping 😃 han vet vad jag vill ha o behöver ❤️
 
tack återigen för allt och för en trevlig jul. Nu laddar vi om för nyår och trevligt umgänge 😃

Kommentera här: