Onsdag 18 september

Förkylningen blir inte bättre :( åhhhhhh hur känns de att vara frisk?
 
älskar min nya vän torktumlare :) körde igång den på engång igår och den stannade efter en kvart? Tänkte att de var ju oväntat för vad ska inte jävlas. Mats kom hem och dag berättade vad som hänt och att jag bytt propp men de hände igen. Ja för tydligen kan vi inte köra tvättmaskinen och torktumlaren samtidigt. Nehe? Och varför är de då inte gjort så man kan de. Vem lär en sånt? Mats sa att man tydligen fick lära sig sånt på skolan men de han missade var att när han slutat så fick vi en ny lärare och han var väl inte alltid helt nykter. Jaja Mats får fixa de på söndag när vi kommer hem från stugan.
 
sa igår till Mats att jag funderar på att säga upp mig för de börjar så mycke nya grejer på tvn och jag vet inte hur jag ska hinna med att se allt. Jag älskar hösten och alla nya program :)
 
När Mats kom hem igår så skulle han på Elgiganten o hämta ut en ny telefon för hans funkar inte så jag följde med och kom på att han skulle få springa in på jula o köpa en tunna som vi kan ha smutskläder i. Det är egentligen en soptunna men vad spelar de för roll. 
 
Ska ta o samla energi för att göra middag nu surimipastagryta :))
 

Kommentera här: