sista dagen

Sista kvällen som 23 åring. oj vilken skillnad de kommer vara i morgon ;)

Vi har nästan just ätit middag, Vi har varit och hälsat på i harads och fått träffa en otroligt söt liten kille. Ville bara ta med han hem. Olle tyckte också de var roligt. Han ville inte släppa bebisen ur sikte :)
Sitter och ser efterlyst nu och sen blir de en film.
Kanske jag kan somna lite tidigare än vad jag gjort dem två senaste nätterna. Det är inte alls roligt att vara vaken till klockan 4 på natten.
1 Mia:

skriven

Åh, börjar vara bebissugen nu. INTE bra :) tur spiralen sitter där den ska, haha!

Jag vet hur det är, har varit likadan i drygt en vecka nu. Nu väntar jag på att en envis skrot unge ska somna så jag kan smita ner i garaget och börja med brudkistan! :) blir tokig på att han vägrar somna, han ligger bara i sängen och filosoferar.

Svar: Ja man blev rätt så bebissugen nu :) Oj så små dem är. Inatt så ska vi sova :) Eller hur?
Magdalena Ledin

Kommentera här: