Mer onsdag

Mats är hemma om en timma så snart ska jag börja med maten. Blir hamburgare med bröd och pommes :) Gott. Sen ska vi förbi dollar store en sväng och sen far vi upp till Madjevara. Var länge sen jag var uppåt så de blir skoj :) Inte för att nått skulle vara sig olikt där uppe men ändå :)

Kan inte fatta att dagen har gått så fort. Suttit i soffan nästa hela dagen med en paus när jag duschade. Men jag har varit så trött och slö senaste veckan så jag behöver vila. kanske är det kvar lite av förkylningen.
Hela lördag och söndag så ska jag stå och prata med kunderna vi entren om hur dem ska kunna använda självscanning och allt runt omkring. kommer nog vara slut i skallen efter de ;) och även mina korta torsdag nästa vecka blev ett 8-17 pass istället för 9.30-14. då ska jag också prata. har skrattat och sagt att nu har till och med chefen satt upp på schemat när jag får surra ;) hahaha
 
nä maten var de jag ;)
 
1 Miii:

skriven

men shit alltså.. har de så på helgen också? att nån bara ska stå och prata och förklara. det är ju iofs bra för många har säkert frågor men oj kan tro att du kommer vara helt slut efter det, och akta så du inte tappar rösten igen! ;) hoppas det går bra. jag hoppas verkligen Eva får bort min helg, orkar inte jobba då man jobbar 100% på veckorna, hujja det är nog! Vi måste ses snart, puss.

Kommentera här: