sjukt rolig kväll i piteå

Var ju som sgat o shoppade igår med Alexandra. Riktigt trevligt hade vi en stor hängande ljuslykta från indiska fick jag med mig hem och de var ett riktigt klipp. Kostade 299 kr men de var rabatt så den kostade 119 kr och när jag kom till kassan kostade den 56 kr :) haha och två små lyktor från lagerhaus fick också följa med. Sen två gina tricot linnen :) Alltid bra att ha :D

När jag kom hem fick jag huvudvärk o la mig ner och strax efter kom Mats hem och tyckte vi skulle dra till piteå. Så då gjorde vi de. Och jag ångrar de inte. Fyfan så roligt vi hade :) Lite väl trångt när vi skulle sova men de var ändå så mysigt o bra så de gjorde inget. Får ta igen sömnen i natt istället :) Men jag tror ändå pdol är för 14 åringar eller så ska man vara så jävla full så man knappt vet vad man heter. Haha jag o Mats fick skratta åt många konstiga typer. Träffade även Kaj där :)
 
snart ska vi ta o äta lite middag och sen massa filmer o ha en riktigt mysdag. Städningen som skulle göras i veckan har än inte blivit av. men jag får ta de i morgon.

NU blir de söndagsmys :D
1 Kajsa:

skriven

Kul att ses! :)

2 Kajsa:

skriven

Kul att ses! :)

Svar: Du måste ta o komma till boden snart Kaj :)
Magdalena Ledin

Kommentera här: