The party´s in my head.

I don't care if the whole club is dead
'Cuz the party's in my head
The party's in my head

If you won't let me in
Dancing on the street instead
'Cuz the party's in my head
The party's in my head

I don't care about the VIP
'Cuz every single DJ is inside me
If you don't know where to go
Stay close to me instead
'Cuz the party's in my head
The party's in my head


Den här låten gick på radion idag o då sa jag till pappa att så känner jag när jag tagit tramadol och jag testade att ta en tramadol för att se om smärtan skulle bli lättare att hantera. Men de känns som att jag är på fest. Är lullig o Mats hörde på en gång när jag ringde att de inte stod helt rätt till ;) Prövade att gå med en krycka o jag kände bara ytterst lite av smärtan.


Får verkligen koncentrera mig när jag skriver. Är ju ganska vanligt att jag skriver massa fel för att jag skriver så snabbt så jag missar massa bokstäver.
Ska ta o göra mig en hårde frukostmacka med skinka, purjolök och ost och ett glas pepzi :)

Fick mail av Boden Taxi att dem bokat alla mina resor nu :) Måste tyvärr stå för alla resor tills försäkringskassan fått alla papper o skickat tillbaka till mig och massa gorm hit o dit. Så nästan 3000kr måste jag ligga ute med för att ta mig till jobbet men de känns så värt de.
1 Mli - Husägare & barnlängtan ♥:

skriven

Jaa, det är jobbigt! Dock så brukar det inte vara sådär besvärligt för mig ^^ Jag är ljus i grunden så jag brukar bara lägga i en hårgfärg, brukar inte behöva bleka. Men nu gick det över till grått, och då var det kört!



Gör du hos frisör då eller? :)

Kommentera här: