13 veckor sen jag opererades.

Idag är det 13 veckor sen jag opererade yttre menisken. Jag går utan kryckor hemma o på jobbet. ute vill jag gärna ha dem eftersom knät vicker sig ännu. Jag får inge träningsvärk i låret eller runt knät. De verkar rätt dött i benet. I vaden har jag haft träningsvärk så den verkar funka som den ska. Knät gör ännu ont och jag har svårt att sträcka ut de o lyfta de. Det börja kännas rätt bra att kunna gå här hemma o kunna hjälpa till och jag kan bära min egna tallrik :D 
Det är roligt när folk ser skillnad på min gång också och säger de. Mats ser skillnad varje gång han kommer hem. De går lite bättre att böja mig men de knäpper o låser sig o de är ett tecken på meniskskada. även fast den kanske inte är skadad längre.

Sista veckan med taxi. på söndag när jag jobbar så blir de buss. Jag orkar gå dit men de tar sån tid. ska ta o köpa broddar också så jag slipper göra mig mer illa. men de finns så sjukt många att väla på. men ska ta o beställa idag så man kanske får hem till nästa vecka.

Kommentera här: