Torsdag 14 juni

Teo har haft sån sjuk hosta så i tisdags for vi med han till doktorn o han har nå dåliga bakterier så vi fick medicin utskrivet. Men han är mer känslig än jag så han spyr så fort nå är äckligt. Jag har också blivit sjuk o hostar lungorna ur mig 😓 inatt så trodde mats att jag skulle kvävas av mina hostattacker.
Så vi har varit hemma hela veckan. Leo är understimulerad till tusen o teo vill bli buren överallt. Enda vettiga saker jag gjort är o sätta i gång tvättmaskinen. Och idag låste jag upp grannarnas hus då dem fick en Ikea leverans. Kändes som att jag hade uträttat världens omöjligaste jobb när jag kom in igen😂

Men min ork o även teos ork börjar komma tillbaka så i helgen ska vi vara hemma o fixa med massa saker. Mats fick även skotern o släpet levererat hem idag av hans skoter försäljare så nu ska vi lasta skrot på släpet o fara o snöra 😃

Nu ska jag lägga mig så jag hinner får min skönhetssömn 😃 inte för att jag ska klaga i måndags sov jag o ungarna till 10.30 o resten av veckan har vi sovit till just efter 9. Älskar att dem är lika morgontrött som mig 😃

Leo tyckte att han hade en cool bil och de är en Ford som farfar har 😃



Så hör tillbringar vi dagarna när vi är sjuk. 




Kommentera här: