Fredag 30 september

Jag o pojkarna har haft en mysig förmiddag med massa bus. Vid lunch kom Mats hem och även barnens morfar kom med ett soffbord 😃👍🏻
Vårat soffbord är de enda vi dragit runt på när vi flyttat😂 Ikea bord för 199kr😂😂😱 så pinsamt att jag dör. Men nu ska den få åka på tippen om inte nån av ungarna får ärva de😂

Vi har varit ute till halv fyra. Mats har skruvat i skotern o Leo har suttit på den o hittat på massa gojja. Han lekte att han for in till stan för att köpa mat åt lillebror, blöt mat😂 ersättning är tydligen blöt mat.

Leo höll på att somna när jag bytte kläder på han o så fort jag la ner han så sov han, brukar annars kanske ta fem minuter innan han somna. Även fast lillebror skrek som en galning. Och när jag kom in o gav han nappen somnade han. Haha Mats hade då försökt med allt i en kvart o han vägrade allt. De brukar annars inte vara nå problem. Vi tar varannan dag med varsitt barn. Och båda bruka somna på en gång. Även fast lillebror vaknar 511 gånger på natten. O de gjorde Leo också tills han var tio månader o jag höll på att bryta ihop en helg då Mats var o körde skoter. Han vakande också o skulle ha en skvätt mat o sen somnade han för att vakna tio minuter o äta en skvätt till. Men jag var benhård. Jag satt hela natten vid hans säng o varje gång han vakande så la jag han ner o sa de är natt nu ska Leo sova. Efter tredje natten då jag satt där så vaknade han bara en gång. Och sen dess har han sovit hela nätterna. Förutom då han varit sjuk o vi har varit i stugan. Får ta kampen med lillebror om nån månad. Än är han för liten o han sover ännu mellan oss.

Nä nu ska vi se klart idol och sen blir de att gå o sova så vi har energi till allt som vi ska göra i morgon. Plättar till lunch i morgon beställde Leo idag så de ska vi fixa. Lillchefen ❤️

Kommentera här: