Onsdag 30 november

Teo sover, Leo är på dagis o Mats är i dockas på rondning o jag slöar i soffan. När Teo vaknar ska vi slå in dem sista julklapparna. Sen får Mats fara o lämna julklappar så inte Leo hittar dem. Vi har gömt julklapparna i vårt sovrum o han brukar aldrig vara i garderoberna där inne.

Får se om Mats hinner hem o hämta Leo eller om jag o Teo får gå o hämta. Vi ska då hämta ut ett paket.

Mats far på personalfest+möte på fredag o kommer hem lördag så jag frågade Leo vad vi skulle äta för gott på fredag, men tacos såklart. Haha

Får se om Leo flyttar till den större avdelningen efter jul. Han leker bara med dem från den större avdelningen o Vera hans kompis är på den avdelningen så dem springer emellan för att få leka. Jag hade helst sett att han var kvar på den avdelningen han är idag men de bestämmer kommunen o inte jag.

Kommentera här: