2016


Året började med att Leo blev jätte sjuk o vi blev inlagd på barn med han. Strax efter att han blev frisk så åkte vi på magsjuka o min mage ballade ur. Vi var mycke i stugan o vi rev köket o han just bygga nytt innan lillebror kom.

Vi till ringade all tid ute. Vi körde med Leos fyrhjuling som han fick som storebrorspresent. Vi byggde staket o sandlåda och åt mängder av jordgubbar o hallon. 

Hösten kom o Leo började om på dagis och han började gilla dagis. Hans första dagiskort som han är så nöjd över. Han fick välja kläder o valde skjorta. Lillebror blev mer o mer nyfiken på storebror och idag älskar han att jaga Leo o ser upp till han. Vi hann även fixa Leos nya rum på övervåningen som han själv fick välja färg till. 

Julen firades hemma hos oss och jag tycker jag fixade de rätt bra med maten o två små huliganer. Och idag är årets sista dag. Vi ska fara upp på berget o skjuta raketer.
En lugn o mysig dag. 
2017 hoppas jag att jag börjar må bättre och att ungarna får vara frisk. Thailandsresan är bokad. Vi avbokade den vi skulle fara på i år då de inte kändes roligt att fara o jag inte mår bra. Planen är att jag ska börja jobba till hösten. Så nu blir de att leta jobb då kvantum har förvandlats till nå som jag inte tycker om. 

Gott nytt år❤️



1 Mia:

skriven

Hell no!! Du måste ju vara kvar med mig! 😱
Gott nytt år, hoppas med att ni får vara friska och må bra 😙

Kommentera här: