1 år äldre idag.

Mina täckisar har blivit för små o min jacka är ful. Så av Mats fick jag idag nya. Vi for till Luleå så jag fick prova ut själv 😃 fick även ett par vantar 😃 så nu har jag skit snygga kläder att gå ut o gå med Leo 😃
sen var vi o strosade runt o tog en fika. Leo sov sig igenom allt men vaknade när vi gick mot bilen o for till Ica maxi. Hämtade även ut ett skit stort paket till Leo. En pulka o vagn som han kan gå runt med. Han fick även lite leksaker o en tallrik med en stor sugpropp 😃 klart Leo måste få presenter när jag får. 
 
Sen lagade Mats supergod mat till mig. Rotfrukter i ugn o entrecote med pepparsås. Till förätt fick jag egengjord vitlöksbröd med aioli 😃👍 vi har just fått Leo i säng som varit vaken o busig hela tiden sen Vi kom hem, vi hann prova pulkan efter gatan en sväng o de uppskattades. Även av grannar så skrattade när jag sprang runt o brummade. 
 
Leo var vaken i 1,5 timme inatt igen o busade. Men jag o Mats var rätt pigg så vi busade också. Sen sov han till 9.15 men vi låg i sängen till nästan halv elva o myste o busade.
 
Nu blir de filmmys o godis. i morgon firar vi Mats Som ska o jobba men när han kommer hem så får han öppna sitt paket från mig o Leo. Jag har även fått välja film dagen till ära. Haha en ny svensk film. Få se om de är nå o se. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: