Måndag 31 mars

Ännu har jag koll på dagarna. Kanske för att Mats jobbar. Idag känns de verkligen som måndag. grå o tråkig. Tur för mig att jag bara ligger i soffan o vilar. 
 
När jag fyllde år så fick jag en shopping helg i Umeå av Mats o till helgen ska vi åka.Vi åker på lördag morgon. Hoppas bara jag orkar sitta hela vägen då jag tycker de är nog jobbigt att åka upp till stugan. Men skönt att komma bort o mysa på hotell. Bäst att passa på innan den lilla kommer. 
 
I helgen var vi upp till stugan igen. Det är så skönt att komma dit för de är så tyst och jag älskar att det alltid är stjärnklart där. Man ser aldrig så många stjärnor här i boden. 
På lördag åkte vi ner till byn för att höra bomans familj spela. Och vi fick oss en sängplats hos Anne :) Men att ha ont i ryggen o sitta o vara social med massa fulla är inte speciellt givande. haha
Men hur som helst så är de alltid roligt att komma till byn. Det är som en annan sak de också än här i boden. Men de är väl för att man inte bor kvar man uppskattar att komma dit. 
 
 
 
ska ta o fortsätta med min största uppgift här hemma. VILA

Kommentera här: