Saknar magen :)

När man nu lite mer än tre veckor senare kollar på bilder på när jag var gravid så saknar man magen lite. Tänk att de var lilla Leo som låg där inne. De är verkligen ett mirakel hur ett barn kan växa inne i magen och sen komma ut helt perfekt. Hela graviditeten var rätt enkel, mådde inte dåligt och hade bara ont när jag jobbade i ryggen. Hela förlossningen gick bra och var bland de häftigaste jag varit med om. På en gång Leo var ute så skrattade jag o sa att jag lätt kan göra om de där. Och så tänker o tycker jag ännu.
Men lite rädd blir jag av tanken att nästa gång om man nu skulle lyckas få ett syskon. Den graviditeten kanske kommer vara jätte jobbig:( lätt graviditet, lätt förlossning och en väldigt lättsam liten Leo. Nästan för perfekt för att vara sann. Men att man kan älska nån så otroligt mycke från första stund är också häftigt. Jag o Mats pratade om de för nån kväll sen. Jag sa att på en gång han kom ut o dem la ha på mitt bröst så började jag älska han och Mats sa att han också kände så och att man gör alt för han och att man älskar han så mycke att man skulle kunna göra vad som helst för han. 

Nu ska jag ta o sova. Lilleman sover redan här brevid mig o pappa Mats är ute på fest ikväll. Han brukar suga på att ringa när han är ut men han ringde just för att höra vad vi gjorde. Inte bara jag som saknar ihjäl mig efter Leo när man är bort en sväng. 





Kommentera här: