Föräldrakurs

Ingen sovmorgon här inte :) men vad gör de när man ändå är ledig. Synd bara att vädret inte är lika fint som de varit. 

Klockan 17 ska vi på föräldrakurs. Vi lär ju bli skit grym på att vara föräldrar när man till o med går kurs för de :) 
synd bara att Mats kommer missa nästa veckas kurs då han är i Uppsala då. Jag få ta gopro kameran o filma nästa vecka ;)
Kan ju vara trevligt att träffa lite folk och kanske nytt folk. Även fast alla alltid känner igen mig. Man är nästan som en kändis när man jobbar på Ica. 

Ska ta o fixa här hemma o sen ta en dusch.
1 Miiii:

skriven

kul med föräldrakurs, de gick vi också på då vi väntade Loke! :)

Svar: Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om föräldrakursen. Haha men de är väl säkert bra att gå. Verkar bara vara jag som inte alls var speciellt orolig över nå. Haha
Magdalena - längtan efter bebisen♡

Kommentera här: