Jun. 26, 2013

Tisdagar är värsta dagen på jobbet. Man är helt slut i kroppen och när man blir kallad massa saker så får man ju knappast mer energi.
Tog en kbällspromenad med Olle o båda höll på att tuppa av. Så sjukt varmt o massa mygg. Man ska absolut inte klaga men på kvällarna/nätterna får de gärna vara kallt. Vi har 32 grader här inne nu. Satte igång fläkten åt Olle så han får lite kyla.

Har blivit mycke jobb nu på senaste och de känns i hela mig. Är ledig i morgon och då måste jag hinna göra massa saker på dagen för sen är jag barnvakt. Är ledig på måndag o då är de också saker som ska göras. Helgen efter kk ska jag stänga in mig själv och bara vara. Konstigt att man har konstant ont i magen av allt stress. Nästa helg kommer inte göra saken bättre men roligt kommer vi ha :))

Igår gjorde Mats klart på gården med nät så Olle kan springa fritt :)) lycklig kille :)

Nä bäst att försöka varva ner så man orkar med morgondagen.

Bjuder på en bild som Danne tog på Olle i vintras ;)

1 Miii:

skriven

inte stressa vännen, det är inte bra! när vare du hade semester, lite senare va? Du, vi måste nu verkligen träffas snart, ska vi ta och äta ute nånstans nån dag? vore mysigt :) kram

Svar: Ne jag vet att jag inte ska stressa men ett dygn har för få timmar:( äta ute låter ju kanon :)) vi får höras av o bestämma en kväll. Jo har semester vecka 30 o 31. Läste att du är ledig från o med nu. Vad skönt är dig. Passa på att vila nu :)
Magdalena Ledin

Kommentera här: