Fick ett till slag i ansiktet, måste resa mig en gång till.

Vart ska man börja? Vilken helg de här har varit. har knappt sovit nå under veckan o i helgen blev de nästan igen sömn alls. Man blir så orolig o rädd när de händer en nära något hemskt.

Jag har inte alls varit i form idag och de kan ju även ha med vissa människor på jobbet att göra men jag har bara velat hem. men vad skulle jag gjort hemma? jag vill sova för jag är trött men jag vill samtidigt springa. Jag är helt enkelt upp i varv. men ska ta o dricka ett glas oboy o lägga mig i sängen.


och för att göra dagen ännu sämre så skulle jag duscha när jag kom hem med skit rörmockaren har inte alls varit här och vad fan har mattläggarna gjort? de ser riktigt skit ut de dem gjort idag. 
de blir många samtal i morgon för att fixa till allt som gormar just nu.

nästa vecka har jag bestämt mig för att allt ska vara bra. och jag ska undvika vissa människor som faktiskt är enerig krävande. Och vi tjejer ska ha vinkväll nästa helg och sitta o surra. så de blir nog en bra vecka nästa vecka. den här får vara lite skit o så. men på lördag är allt på topp :D
http://www.kuriren.nu/nyheter/default.aspx?articleid=6137733
1 Mia:

skriven

Men usch vad är det som har hänt? :(

Kommentera här: