Torsdag 15 mars

Igår ringde dagis efter mig men eftersom jag just börjat blev de mats som fick fara. Men de var falskt alarm. Ingen av dem var sjuk eller risig o idag ringde dem igen o de var vara för mig att fara iväg då mats är i årrenjärka. Men de var inget denna gång heller. Bara förlorad inkomst😤

Men vi fick en mysig eftermiddag med lite chips i film. O sen så gjorde vi tacos 😃

Har sålt vår fejk kamin ikväll. Så skönt att de gick fort att få iväg den. Nu vill jag bara ha den nya bänken från Ikea. Men den kommer påskveckan.

Vi fick vår nya bebis i veckan. Den borde kläckas i helgen👏🏻👏🏻

Leo vill att vi ska ha kalas när den är född. O då är alla välkommen 😂 lovade att vi ska baka nå gott o ha kalas bara vi😅
Idag kom även den lilles mat som jag ska sätta igång med i morgon. 

Får hoppas på fint väder i morgon också så vi kan ta en promenad. Leo ville köpa lite godis o jag tänkte köpa lite blommor. 

Ska strax lägga mig då jag knappt kunnat sova inatt då jag gjort illa ryggen förra veckan på jobbet😏

Kommentera här: