Torsdag 1 mars

Det kryper i kroppen. Jag är så sjukt less på sjukdomarna här hemma. I en vecka har laget runt haft magsjuka. Senaste dagarna har de varit en kraftig förkylning o nu verkar de börja om från början. Jag öppnade fönstret igår för att få in friskluft o kanske nån bacill for ut.

Nästa år så sjukskriver jag mig o barnen från januari till slutet av april. 

Hade som plan att fara in till stan med ungarna i morgon när mats är o kör skoter men de blir en till dag hemma i karantän 🤯

Utan godis o snus hade jag hamnat på psyket 😂 teo har inte haft nå ben i veckan så han har hängt som en apunge runt mig😅😂 Leo hittar på sattyg o speciellt när jag pratat i telefonen. 
Färgade utväxten idag o de tar inte lång tid Leo han göra kaos överallt o teo hann jag byta fem blöjor på. Mats undrade varför jag såg så slut ut. Somnade till o med i soffa när dem höll på att spela fotboll här inne. 

Mats är o kastar Oskars skoter o sen ska vi se avsnitt o sen ska jag sova. Vaknade 03.30 o kunde inte somna om. Drömde så sjuka drömmar att jag funderar om de är jag eller den jag drömde om som är sjuk i huvudet. Jag vet att de inte är jag 😂😂😂

Kommentera här: