Lördag 10 mars

En natt i stugan. Vi fick gjort lite inne o lite ute. Allt går ju inte speciellt fort med två små hjälpredor😅😂
Nästa helg åker mats till årrenjärka så först då nästa helg ska vi upp. Och då har vi mer på to do listan. 
Vi åkte hem i dag för att Leo skulle på kalas hos sin kompis Vera. När Leo var på kalas så for vi in till stan o fikade med Teo. Vi shoppade lite grejer också 😃

Ikväll har vi tagit fajten att sluta med välling. Jag är klenare än mats. Jag gav upp o gav han vatten i flaska. O han somnade på en sekund så de är inte vällingen som är problemet utan han vill ha sin flaska. Så lik mig. Jag kunde inte heller skiljas från flaska. 
Mats tycker Teo vann o jag tycker vi möttes halvvägs😂 

Ska ta o kolla gardiner till ungarnas rum i stugan. De vaknade 6.30 o de är icket en okej tid för mig😂 

Ska ta o lägga mig nu då jag sovit skit inatt då jag gjorde illa ryggen i vecka på jobbet. 


Kommentera här: