Jag säger upp mig, ny mamma sökes

Båda ungarna slutade o spy kring 17 igår. Teo har fått samma dumma hosta som sist vi hade magsjuka så han har hostat så han spytt tre gånger i natt. Jag vaknade 6.30 och hade inte åkt dit. Än. Men just vid 8 var de min tur. Tror ni ungarna har varit hängiga idag? Nix inte de. Jag börjar må lite bättre o leo ville ha pytt till middag. När jag står o steker de så hinner teo spy över hela köksbordet o vänder sig om mot mig o spyr. Alltså nu fan får de vara bra.
Jag har slut tvättmedel och inga handdukar. Fick torka teo med en kökshanduk😂 vi har en toarulle kvar. Ge mig styrka🙏🏻
Jag hade kunnat sova i flera år efter de här. 
Tror faktiskt jag säger upp mig som mamma. Jag återkommer tillbaka som mamma när de är sommar o barnen är frisk. O den som smittat oss hoppas du har eller har haft de värre än oss. Att du ångrar att du satte ditt smittade barn på dagis. Kan man dra ett sånt fall till rätten? 🤔

Kommentera här: