Jag bryter ihop

Så fort mats har farit upp till stugan så verkar  vi få magsjuka 🤮🤮🤮
Har sanerat Leos säng två gånger. Jag orkar inge mer magsjukor. O du din idiot som lämnat ditt barn på dagis du ska få fan för de här. IDIOT😤😠😠😠
1 Anonym:

skriven

Nä fy va jobbigt! Jag fick magsjuka i måndags🤢 Emil och Magnus verkar dock ha klarat sig!👍

Svar: Men neeej😱 alltså att vara gravid o få magsjuka var fan de värsta jag varit med om. De var så jag fick min ibs😠 för att nån jävla förälder skickade sitt barn på dagis. Tur att jag inte vet vem de är😂
Magdalena Ledin

2 Anonym:

skriven

Ja inte var det kul😂 men som tur var spydde jag bara i 2 omgångar och tisdagen hade jag bara lite feber och på onsdagen var som allt bra igen😄👍

Svar: Men så jävla skönt😃 nu har vi gått laget runt o just vaknade teo o spydde ner hela sängen. Så då börjar vi om👊🏻 är väl tillbaka på jobbet lagom till semesterperioden börjar😂
Magdalena Ledin

Kommentera här: