Fredag 16 februari

Åka 100 mil med två små änglar 😅 resan har gått över förväntan. Men ikväll när vi kom till Piteå så tappade båda ungarna humöret. Båda har skrikit till sunderbyn😂 vad jag än sa eller gjorde så blev de värre. Leo var ledsen att vi inte kunde stanna kvar i Sollefteå för alltid.

Ungarna var jätte duktiga på begravningen❤️ Leo var så stolt att han fick en egen ros o han sa sin sista hälsning. Däremot tyckte han prästen var dålig o han sjöng dåligt. Sen undrade Leo vem faaan gud är😂😂😂 jag drog inte min version inne i kyrkan ytan jag sa att, mamma berättat när vi sätter oss i bilen o åker hem. Och då fick han veta mina åsikter. Jag brukar inte säga mina åsikter om invandrare, religioner o sånt men vid gudsprat där kan jag inte vara tyst. 
Ju mer kyrkliga begravningar jag är på så blir jag bara mer o mer säker på att jag ska verkligen skriva i vita arkivet att jag ska ha en borgerlig begravning med dem närmaste. 

Ungarna sover o jag o mats ser talang. Sen fick jag världens finaste bild på en liten tjej som kommer i juli😃😃👏🏻👏🏻👏🏻 tre tjejkompisar som ska få tre små prinsessor 😍

1 Mia:

skriven

Haha.. Ja vi har också haft pratet om gud!😂

Kommentera här: