Fredag 28 december

Dagavild 🙄😂 vi har flängt runt idag. Men nu äntligen är vi hemma.

Julen var fantastisk och tomten kom upp till stugan 😃👌🏻


På juldagen for vi hem men först ett stopp i Vuollerim då mats skulle spela bandy. Ungarna ville också vara med o spela med dem stora grabbarna. Men Leo tyckte de var roligt när dem bytte för de satt alltid nån på bänken han kunde surra med 😂

Annandagen firade vi med syrran med familj ❤️ 3 rättersmiddag bjöd vi på och vi var så spymätt 😂

Leo ville hjälpa o dammsuga så jag kunde fixa med maten 😍


Sen så dukade jag o Leo 


Jag fick mormors rullrån i en stor burk som Camilla gjort åt mig❤️


När jag skulle äta rullrånen på kvällen så höjdes radion o de var Karlavagnen på radion som morfar älskade ❤️

Jag vill ta bort julen men de får jag tydligen inte göra för mats 😂
Man måste ju nyårspynta o då kan man ju inte ha julgrejer 😂😂😂

Teo fick bestämma dagens middag o då blir de korvlåda 😂😂😂

Kommentera här: