Lördag 4 november

Idag har mina små älskade barn varit billiga😅 båda lika tjuriga. När jag lagade middag så slogs dem på golvet över mantel😂🙈 dem har varsin. Vi har nästan dubbletter på allt men dem bråkar om allt. Ingen av dem åt middagen. Jag fick muta dem in i badet o muta dem upp därifrån. 
När dem sitter o äter kvällsfika frågar Leo om jag tycker de är skönt att dem ska gå o sova😂😂😂 ja faktiskt svarade jag. Han skrattade o sa att han också tyckte de skulle bli skönt o få gå o sova❤️
När båda har somnat så undrar man alltid varför man tycker dem varit jobbiga o skulle lätt kunna skaffa några till🙄🙈😂

Vi har städat idag men de håller sig väl fint till i morgon efter frukost😂 (null)

Jag sitter o äter lite godis och ost o kex. Hade tänkt pyssl ihop en tavla ikväll till stugan men vi får se. Efter 22 brukar jag ju få nå ryck om jag inte somnat innan😂

Fick en bild av mats ikväll👏🏻👏🏻👏🏻 de får framåt i stugan😃😃👏🏻👏🏻 (null)
De där är ungarnas rum 👍🏻

Kommentera här: