Mitt sommarlov🎼

Nu har vi tagit sommarlov. Påväg till dagis när jag o Teo skulle hämta Leo så tänkte jag de kommer nog börja regna lite idag. När vi kommer fram till dagis kom de nån droppe o när vi börja gå så började de o regna. Innan vi var på cykelvägen så spöregnar de o innan vi kommit ut på vägen mot oss så spöregnade de och haglade🌊💧☔️💦 det rann om oss. Leo frös o grinade att han var rädd o ville inte gå nå mer. Som en ängel körde en av våra grannar förbi o stannade o frågade om Leo ville hoppa in o åka sista biten. Jag o Teo sprang hem o när vi kommer in på gården så slutade de regna o solen kom snabbt fram🤣 

Det var gode skönt att ta sig ett bad när vi kom in. Vi åt lite äppelpaj sen så båda älskar👌🏻😃



Efter badet kom jag på att jag hade min mobil o snusdosa i shoppingkorgen under vagnen men jag hade satt alla kläder som vi tog hem från dagis så jag tänkte att de måste ha klarat sig. Öppnade snusdosan o den var full i vatten o mobilen var dyngsur men den funkar som tur är😃

Leo vill aldrig mer vara ute när de regnar säger han😂😂😂

Vi har bara myst tills dem skulle kvällsfika. Såg att Teo håller på att få sin fjärde tand där uppe så de kan förklara hans humör dem senaste dagarna. Snart har han sex tänder😂 Leo hade fått alla sina tänder inklusive hörntänderna som kommer senare redan när han var 11 månader. En viss skillnad.

Men nu har vi sommarlov och vad vi ska njuta😃 i september börjar dagis igen o då ska båda börja o jag ska jobba😱 hur de sk gå med min mage är mig en stoooor fråga. Vi har just nu valt att dem ska få gå på samma avdelning och hoppas de ska gå bra. Trygghet för dem båda och vi hoppas att Leo inte känner att han måste skydda Teo hela tiden. Funkar de inte så får vi ta tag i de då. Dem kommer inte gå så jätte länge den här hösten. Räkna bort några veckor vab o sen fyra veckor i Thailand o sen blir de jul o nyår. Så dem kanske kommer gå max 8 veckor på dagis i år🤣🤣

Ska ta o fixa mig lite fika nu till nia då de är de stora tårtslaget på sjuan o sen invänta Mats 😃

Kommentera här: