Slutet av min dag

När klockan var 10.10 så var jag less på att sitta tyst så gick försiktigt upp till Leo. När jag öppnar dörren så frågar han om han ska på

Dagis o när jag säger att han är sjuk så han får vara hemma drog han täcket över sig. Gick in till Teo som jag måste ha väckt på helt fel sida. Han blev riktigt sur så jag stängde dörren där också. 10.30 kommer Leo ner o Teo ropar från sitt rum. Båda på okej humör. Men båda har legat på 39 grader hela dagen😰🤒 
Vi har lekt med lego. Teo var som en jätte o satte sig på allt jag o Leo byggde. Leo matvägrar o jag lagade tre måltider åt han o den sista åt han lite av, plättar. Varför gjorde jag inte dem som första alternativ. Men då är de det enda jag fått i han idag. Rensade alla skåp på godis åt han idag o han åt kanske tre godisar. Men han har druckit två glas pepsi idag. Man får vara glad för de lilla. Innan läggdags var febern uppe på 39,9 😔 Teo låg bara på 38 då.

I morgon ska vi försöka få ihop en tårta åt Mats. Men annars blir de bara att sitta inne så dem blir frisk.

Kommentera här: