Fredag 24 februari

Ungarna o jag har varit in till stan o shoppat👌🏻 Leo fick välja en leksak inne på lekia. En paw patrol traktor valde han. Sen valde han en apa till lillebror😂 jag köpte lite presenter till mig själv inne på gilla. Men tror vi måste fara in till stan i helgen igen så jag får kolla lite till😂 2000kr försvann lika fort som jag förde över dem till mitt konto 😂😂😂 


Mats kom hem lagomt till att jag stekt plättar. I helgen igen😅 i morgon blir de hämtmat till middag då jag är så jävla less att stå i köket. Älskar vårt kök men man tillbringar alldeles för mycke tid i köket.

Mats tar sig en tupplur o ungarna sover redan. Hård dag med morsan i stan😂 

När Mats har sovit klart ska vi se en film. Jag ska få sovmorgon i morgon lovade Mats innan han somnade nu👍🏻 men sovmorgon finns inte i detta hus. Låser man dörren till sovrummet så är de nån som bankar eller ropar på en😅 sova har inte blivit lika viktigt längre. 

Kommentera här: