Fredag 8 december

Är helt slut i kropp o knopp😅 
De började med en rejäl åska igår som höll på från 20.00-03.30😱😔 jag sov skiiit o vaknar av att Leo ropar. Förlåt mamma förlåt😱 springer ner i hans rum o han mår inte bra. Jag var tvungen o sätta mig ner för att lösa en strukturering hur jag skulle lösa detta😂 när jag hade fixat de o bäddat ner han o la mig så somnade jag fort men drömt massa mardrömmar. 
Mats klev upp med ungarna o klockan 08.00 vaknade jag o var helt sjöblöt fast vi har ac i rummet. Jag visste inte vart jag var o jag var livrädd att halsbandet som jag har på mig var stulet😴😔

Vi gick till stranden o Leo fick avgöra vad han ville göra o vad han kände att han orkade o han bestämde också när vi skulle gå hem. Han har knappt ätit nå idag o jag har sprungit som ett tok över hela stranden o köpt massa olika saker för att få i han nå.

Båda sover nu o jag hoppas på en bättre natt.
Började just o åska igen😤

Jag ska äta godis o vi ska se nått avsnitt av bron o sen ska jag sova. 

Kommentera här: