Fredag 29 december

Mats o Leo for till Storheden o skulle shoppa raketer o nå grejer mats behövde. Lillebror sover o jag drog iväg en beställning från Ikea 🙄🙈

Av mats fick jag i julklapp välja en present själv. Han visste egentligen vad jag velat ha men inte köpt själv😂 dödsboken🙈😂 till släktforskningen. Han skrattade o sa att jag har konstig hobby😂

I morgon ska mats o köra skoter så jag o dem små är hemma själv. Tror vi städar bort julen då för de får jag inte göra för mats😃👏🏻 
Idag har vi städat i alla våra lådor😅😬 jävlar vad man samlar på sig skit. Men nu är de ordning o reda i alla lådor👍🏻

Vi har bestämt att vi är hemma på nyårsafton precis som förra året. Vi tar skoter o pulka upp på berget o skjuter raketer o sen far vi hem o äter trerätters. Jag har två fina alkoholfria flaskor som vi skålar i. Även ett vitt nyår✌🏻
Mina barn ska ha bra minnen från högtider o de ska jag göra allt i min makt för att dem ska få också. 

Kommentera här: