Tisdag 29 augusti

Igår hade vi en besiktningsman här som kollade på väggarna där färgen släppt. Vi är tydligen helt chanslösa. Smådec som vi anlitade står fri o vårt hus är förstört. När jag sa att vi får alltså skylla oss själv som anlitar ett företag för att få huset ommålat så nickade gubben med ett smile. Men jag ger mig inte. Det är inte vi som målat utan små dec o dem ska få fan för de här. De är inte roligt o bråka med mig. Om jag så ska dra in tidningar o advokat så gör jag de. Mats tycker som vanligt ingenting och hade jag nu fått vara själv igår utan Mats o ungarna så hade jag nog suttit i finkan för hot.


Ett tips till alla, anlita aldrig någon firma för de är ändå ditt fel om nå händer👊🏻


Leo slog ut en stor flisa i framtanden i helgen så jag ringde tandläkaren o hörde om dem hade tid idag då vi ändå ska dit med Teo på 1 års kontroll. Så strax ska vi gå iväg till tandläkaren. Jag har mutat Leo för att slippa gorm där. Synd att man inte kan muta Teo på samma sätt än😂

Kommentera här: