onsdag 26 april

Ungarna sover o jag har just städat köket. Vi gick ut på en gång efter middagen i stormen så Leo skulle få köra fyrhjulingen. Vi fick en ny på garantin så vi skruvade ihop den igår😅 


I morgon står storstädning på schemat så vi bar ut grejer till förrådet o vagnen fick åka in på inglasningen då de ser ut som en stor sandlåda i hallen då de dras in så mycke. Ska ta o beställa en skohylla ikväll också. Får se om vi beställer en ny säng också. Vi båda har så himla ont i ryggen efter en natt o sover man längre än 6-7 timmar tar man sig knappt upp.

Igår beställde jag lillebrors sista presenter. Leo har valt att lillebrors kalas ska ha Musse pigg tema o hans kalas ska ha spiderman tema. Det blev dyrt med massa kalaspynt 😅😂 dem fyller ju bara år en gång om året om än med en månads mellanrum. 

Ska ta o framkalla kort så vi får upp kort på Teo också. Måste köpa mer ramar också och kanske får jag göra om hela väggen till enbart fotovägg🤔 

Pratade med jobbet idag så jag fick veta min nya årslön så jag kan sätta in de på försäkringskassan. Jag måste ju börja ta ut dagar nu så jag skyddar min sgi. Hade gärna sparat dem istället för att måsta ta ut dem och att man även måste ta ut 100% fast man inte ens jobbar de tycker jag är knäppt😏

Kommentera här: