Måndag 27 juni

En lång o tråkig dag har vi haft. Leo ville mysa o se tv på morgonen men lillebror bara grinade så Leo hörde ingenting och blev arg. När lillebror hade lugnat sig var Leo på dåligt humör o inget passade så vi gick ut o skulle leka men lillebror ville inte vara i vagnen o inte bärselen o så började de regna så vi gick in i tog ett bad efter badet var nästan alla nöjd. 

Vissa dagar får en att känna att man lever. Haha hade ungarna haft en on/off knapp hade jag satt båda på off o lagt mig i sängen. Leo har mer en on/power on knapp 😂

Sista veckan Leo går på dagis o sen har han sommarlov till augusti eller september. Mats ska jobba två veckor till o sen ta semester.

På torsdag ska jag iväg på kvällsöppet och få njuta av att tänka utan nån som stör och på fredag ska Mats på båten med hans kompisar. 

Nä nu ska vi fika o sen ska jag lägga mig. I morgon ska jag kolla igen ungarnas kläder o vad den behöver mer av. Typ allt skulle jag gissa.

Kommentera här: