Söndag 24 juli

Ännu en underbar dag ute. Blev persika o glass till mellis och Leo tyckte de var så gott 😃 Mats har röjt på baksidan och fixat. Sen har jag klippt Leo ikväll då han var så långhårig. Ungarna sover o vi ligger o slöar i soffan.
I morgon börjar Mats jobba efter två veckor hemma men han kommer bara jobba måndag till onsdag till i slutet av augusti.

Vi sitter just nu o kollar om vi ska åka till Thailand nu i vinter. Bara min mage börjar funka som den ska. Men jag kan lika gärna ligga o ha ont där som hemma. Leo lovade att han skulle sitta snällt i 12 timmar på planet 😂😂😂😂😅 haha de tror jag inte ett dugg på. Men vi tänker då vara hemma så vi hinner med massa julmys. I år blir vi hemma har jag bestämt. Tänker inte fara runt överallt. Bara 5 månader kvar till julafton 😃👏🏻

Kommentera här: