Onsdag 27 juli

Dagen börjades med städning. Städade till i Leos rum o sen fick jag vidare mot vårt sovrum för att ta sängkläderna o när jag går förbi Leos rum så ser de värre ut än de gjorde igår 😅 mutade med saft och de funkade tills de var slut. Haha rart med barn. Efter lunch gick vi ut och lekte o plockade in ännu mer jordgubbar o satte i frysen. Grannpojken som bor snett bakom oss kom o ville leka. Han är fem år så Leo hängde inte riktigt med på allt men han lekte efter Leos nivå. Han har en lillasyster på ett år så han är van småttingar.
Bjöd på en isglass o när dem ätit upp de så säger han att dem äter inte socker för socker gör en sur men sallad gör en glad 👩🏼🔫 haha rätt person o säga de till. För mig är de tvärtom 😁 när jag lyfte över han så sa han att han skulle inte skvallra att jag bjöd på glass 😂😂😂😂

Jag o Leo fortsatte städa o fixade på här inne. I morgon ska vi åka upp till Leos gammelmormor o hälsa på.

Ska ta o sätta på nya sängkläder i vår säng så kan jag sätta punkt för städningen för denna dag.

Lillebror fick låna Bibbi av Leo och de var tydligen mysigt 😃

Kommentera här: