😰

Magsjuke grejen är borta med vinden men jag vaknade inatt att jag trodde fan jag låg ute o sov. Jag frös o mådde allmänt skit. När Leo vaknade vid sju ville jag ärligt inte alls ha barn eller mig själv. Men de var bara o kliva upp. Slog igång lite tvätt o tänkte försöka städa som jag skrev men jag ville bara sova. Gav Leo lite chips o så satte vi oss i soffan o jag slumrade o han satt så snällt. Stekte fiskpinnar till lunch o Leo åt sju stycken o ville ha mer. 
La mig med Leo när han skulle vila o vaknade halv tre. Vi hade sovit i två o halv timma o jag kände mig ännu mer död. När vi skulle äta middag höll jag på o somna o när Leo kvällsfikade så somnade jag vid bordet. 

Har just själv kvällsfikat, tre piggelinglassar. Just nu håller jag på dö av värmeslag. Älskar alla sjukdomar man får. 

Ska se klart sverigesmästerkok o sen ska jag sova igen. Hoppas jag mår bättre i morgon.

Kommentera här: