tisdag 17 november

Leo sov till tio i sju o även Mats som tog sig en sovmorgon. Man kan ju tro att dagen skulle bli kanon då men jag har varit yr o illamående hela dagen. Höll på att tuppa av när jag bytte blöja på Leo så fick snabbt lyfta ner han o lägga mig ner. Som tur är har Leo accepterat lugna lekar med böcker o babblarna i vår säng idag. När Mats kom hem så var jag helt slut i skallen så när jag lagt Leo tog jag mig en dusch o la mig i soffan där jag ännu ligger. De snurrar till ibland men de är inte lika farligt när jag redan ligger ner. blodtrycksfall eller nån nerv som är i kläm i nacken är min teori. 

Jobbar bara i morgon o sen har jag o Leo helg :)

Nu är de Hollywood fruarna o sen ska Mats göra äggmackor åt mig. 
1 Mia:

skriven

Hojja va jobbigt! Hoppas det går över snabbt så du slipper svimningar! 😕

Kommentera här: