Fredag 29 maj

Den här dagen har varit värre än värst. Jag har varit så trött. Leo vaknade vid ett o skulle inte somna om han grinade o jag misstänker magont. Vi satt uppe till fem då gick jag in till Mats o sa att han måste skippa o fara o göra ett arbete för jag var så död att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Vi fick Leo att somna om i en timme sen klev Mats upp o jag fick sova till åtta sen bankade Leo på sovrumsdörren o var hysterisk av att jag inte var uppe. Klev upp då o var inte lika död men fick inte många timmars sömn. 
Ämats for o gjorde jobbet nu ikväll istället. När han kommer hem blir de att sova på en gång.
 
i morgon har Mats uppkörning för utökat körkort o jag o Leo ska fara in till stan eftersom de inte blev av idag. 
Vi skulle egentligen på Alvins kalas men Leo snorar o jag har lite ont i halsen så vi vill inte snutta ner alla småbarn.
 
nu är de bara lite eldragning o sen ska panelen upp i nya hallen så är de nästan klart. Vi ska bara beställa mattan men måste se vad de blir för mått när panelen är uppe. Men i morgon blir de nog inte att göra nå utan bara ta D elugnen efter vi varit på stan.
 
 
ska äta lite ost o kex o ha fredagsmys med mig själv o vänta på Mats.

Kommentera här: