Vecka 40

Oj vilken tråkig dag o kväll jag haft. Det suger att inte göra nå o inte heller har man direkt jätte mycke energi till nå. 
Den här veckan skippar vi även järninfusionen då jag är förkyld så får vi se om vi hinner nästa vecka. 

Bästa att man somnar snart då jag tänkte ställa klockan tidigt i morgon så jag är trött när Mats är trött. Är ju som bara lite små trött hela tiden men inte så där jätte trött att jag behöver sova. Fast då sover jag ju oförskämt bra hela nätterna :) 

Sov gott
1 Miii:

skriven

vi får ta o ses nån dag! :) har du köpt jordgubbsplantor än förresten? jag skulle få ta massa från brorsans land, dem har huuuuur mycket som helst :) kram

Svar: Vi ska köpa på granngården på fredag hade jag tänkt :) ja vi får verkligen ta o ses snart. Nu börjar de vara tråkigt att vara hemma.
Magdalena - längtan efter bebisen♡

Kommentera här: